PRODUK 100% ORGANIK & NATURAL NO 1 DI MALAYSIA!

ASSALAMUALAIKUM,

SALAM SEJAHTERA,

SALAM PENGENALAN. 😀

Semoga anda sentiasa di dalam lindungan Allah swt.

MARY JARDIN

Satu nama skin care baru yang menjadi fenomena di Malaysia baru-baru ni. Produk baru yang tidak sampai setahun penubuhannya, tetapi jualannya mencecah jutaan ringgit. Wah!

Apa yang menariknya Mary Jardin?

Tarikan utama Mary Jardin adalah ingredient di dalamnya, iaitu menggunakan 100% bahan organik & semula jadi.  Selain itu, penggunaan lavender oil yang harum semerbak di dalam setiap produknya membuatkan ianya begitu exclusive :)

Full Set Mary Jardin (Face Soap, Clay Mask, Face Oil, Collagen Serum)

Siapakah Pengasas Mary Jardin?

Sesiapa pun yang mendengar nama 'Mary Jardin' mesti terfikir produk luar negara kan? Begitu juga dengan saya pada mulanya. Goggle punya google, baru dapat tahu, rupa-rupanya, Mary Jardin adalah produk local dan pengasasnya sendiri adalah orang melayu. Jom serba sedikit kita berkenalan dengan founder Mary Jardin nie.

CEO Mary Jardin iaitu Dr. Maryam Al-Batul Azizuddin pernah menuntut di UIAM Kuantan (top scorer medical student) merupakan seorang doktor pelatih (HO) pada awalnya di Hospital Sungai Buloh selama 2 tahun, kemudian menyambung kariernya sebagai Doktor perubatan (MO) + Dermatology (unit bawah medical) di hospital yang sama selama setahun. Selepas itu, beliau berpindah ke Klinik Kesihatan Bandar Kuala Krai selama 2 tahun sebelum berhenti sepenuhnya untuk memberi fokus kepada Mary Jardin.

CEO Mary Jardin, Dr.Maryam bersama suaminya, Dr. Al-Athiq

Disebalik nama Mary Jardin.

Nama Mary Jardin di ambil dari nama pengasasnya sendiri MARYam manakala Jardin pula bermaksud GARDEN di dalam bahasa Perancis. Sebutan sebenar Jardin adalah  'Jagh-done'. Mary Jardin mula berada di pasaran sejak September 2016 sehingga kini telah mempunyai hampir 4000 agent diseluruh dunia!



Sekian saja pengenalan ringkas tentang produk hebat, Mary Jardin.

Salam Pengenalan dari saya,

Nurul Shakina, agent sah Mary Jardin Negeri Sembilan
(COD Nilai, Pajam, Mantin, Seremban dan kawasan sekitarnya).
Facebook : Nurul Shakina
IG : Lavare natural Beauty
FB page : Lavare Natural Beauty


💟 Love,
  ShaMJ.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Mary Jardin : Handcraft Luxury Face Oil -kelebihan menggunakan face oil

Mary Jardin : Handcraft Luxury Face Oil - Ingredient

Mary Jardin : Selamat untuk semua :)