Mary Jardin : Rangkaian produk Skin Care Mary Jardin.

Produk kecantikan sinonim degan pelbagai item dalam 1 jenama. Pencuci muka, scrub, toner, krim siang, krim malam, moisturizer dan macam2 lagi. 1 jenama saja, dah ada paling kurang 5/6 jenis.

Berbeza pula dengan produk Mary Jardin,  basic set MJ hanya terdapat 3 item iaitu Face Soap, Face Oil, dan Clay Mask. Manakala, tambahan 1 item untuk full set iaitu Collagen Serum. cukup ke? Ya. lebih dari cukup untuk mendapat kulit muka yang sihat. 😀

Jom kita berkenalan dengan rangkaian produk MARY JARDIN.

1) HAND-CRAFTED LUXURY FACIAL SOAP

facial soap Mary Jardin
Struktur fizikal sabun Mary Jardin sangat unik dengan corak acuan bunga lavender membuatkan ia nampak lain dari yang lain. Bukan itu saja, fungsi dan bahan didalamnya juga mempunyai kebaikkan yang tersendiri.

Seputih susu warnanya, Mary Jardin Facial Soap ini tidak menggunakan air semasa proses pembuatannya, tetapi hanya mengunakan susu kambing. Baunya lavender oil yang wangi cukup menenangkan siapa yang menggunakannya..

**Info penuh tentang face soap Mary Jardin, boleh klik SINI.**


2) HANDCRAFTED LUXURY FACE OIL

Face Oil Mary Jardin

Face oil Mary Jardin mengandungi 9 jenis minyak dan vitamin E. Pakai minyak di muka?? jangan risau. Face oil ini tidak membuatkan muka anda bertambah berminyak kerana kadar resapan yang cepat ke dalam lapisan kulit membuatkan muka anda bebas minyak walaupun seharian di tempat kerja.
Mempunyai pelbagai fungsi iaitu sebagai moisturiser, makeup remover, deep pore cleanser dan makeup primer. Face oil ini sesuai untuk kulit yang sensitif kerana mengandungi bahan anti-inflamasi.

**Info penuh tentang Face Oil Mary Jardin, boleh klik di SINI.**


3) HAND-CRAFTED LUXURY DETOX CLAY MASK
Detox ClayMask Mary Jardin
Detox clay Mask mengandungi 7 bahan penting yang dirumuskan daripada alam semulajadi untuk menyahtoksik dan membersihkan kulit. Kaya dengan vitamin dan nutrien, sangat bermanfaat untuk kulit bermasalah & lesu yang memerlukan belaian, rangsangan vitamin dan penghidratan.

** Info penuh tentang Detox Clay Mask Mary Jardin, boleh klik di SINI**


4) COLLAGEN SERUM WITH SUNBLOCK SPF30



Satu-satunya serum 2 in 1 yang mampu merawat sambil melindungi kulit anda dari sinaran UV.  Mengandungi bahan yang berasaskan collagen yang dapat menganjalkan kulit, mengurangkan kedutan dan garis halus. Selain itu, collagen serum ini menpunyai 10 lagi bahan yang ada diantaranya membantu badan untuk membina colagen secara semulajadi.


** Info penuh tentang Collagen Serum with sunblock SPF30 Mary Jardin, boleh klik di SINI**



Nurul Shakina
Agent sah Mary Jardin Negeri Sembilan
(COD Nilai, Pajam, Mantin, Seremban dan kawasan sekitarnya.

POSTAGE SELURUH MALAYSIA).
Facebook : Nurul Shakina
Instagram :maryjardin.lavarebeauty


💟 Love,
  ShaMJ.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Mary Jardin : Handcraft Luxury Face Oil -kelebihan menggunakan face oil

Mary Jardin : Handcraft Luxury Face Oil - Ingredient

Mary Jardin : Selamat untuk semua :)